budgetandbeauty

Odina herstellende nachtcreme

Posted on: 13 november 2012

Odina herstellende nachtcreme van de Action.

Het proberen waard dacht ik zo. Nu met dit koude weer kan mijn huid ook in de nachtelijke uurtjes wel een beetje hulp gebruiken en toevallig liep ik in de Action en viel mijn oog op deze creme. Waar trouwens ook een dagcreme van is, maar omdat ik daar nog een halve pot van heb staan eerst alleen de nachtcreme maar meegenomen.

 

De verpakking is niet echt bijzonder, gewoon een plastic tube, met een draaidop. Dat is op zich iets lastiger dan een dopje wat je zo open wipt maar hee ik klaag niet hoor. Verder is het een prima dop waar de tube keurig op blijft staan zodat de creme mooi bij de uitgang zit.

 

Gewoon een witte creme, met een subtiele zoete bloemengeur die zeker niet te overheersend is en zich zeer makkelijk laat uitsmeren. De creme is zuinig in gebruik.

 

Wat me nog het meeste verbaasd is dat de creme gewoon super is. Ik ben het 3 weken aan het testen geweest en ik ben verkocht. De creme trekt lekker snel in dus geen geplak op je kussen. Hij hydrateerd ook geweldig en als ik opsta heb ik een zachte huid.

Na het douchen heb ik altijd het gevoel dat mijn gezicht aan alle kanten trekt en ook dan weet deze creme mijn huid rustig te krijgen.

Op de verpakking staat dat het geschikt is voor alle huidtypen. Mijn droge gevoelige huidje vind het in elk geval erg prettig. Ik ben zeker van plan om de dagcreme ook snel aan te schaffen want die zal dan toch ook wel erg goed zijn hoop ik.

Ik vind dit echt een budget aanrader, ga het eens proberen is het niets voor jou huid dan is er nog niet veel aan de hand, want deze tube met 50ml creme kost bij de action maar 1.79 euro.

Geef een reactie

