budgetandbeauty

Action nageldroger

Posted on: 15 november 2012

Een nagel droger het leek me wel een leuk hebbe dingetje, want er zijn altijd momenten in mijn nagellak ritueel dat ik denk gatsie zijn ze nou nog niet droog!

En daar was hij bij mijn geliefde Action.

 

Simpel zwart glazend. Twee batterijen erin en hij doet het.

Waar je je vingers op legt druk je iets naar beneden en dan begint het al te blazen hardstikke simpel.

 

Achterop staat in tekst en in plaatjes hoe het werkt. Hoe duidelijk wil je het hebben.

 

Nou ik ben er wel achter het is geen must have maar wel een erg leuk drogertje gewoon voor de heb.  Hij droogt wel prima daar is niets mis mee, maar alle vijf de vingers passen er niet in 1 keer onder en je moet erg uitkijken dat je niet botst tegen de zijkanten met je natte nagels.

 

Deze nageldroger is te koop bij Action voor 1.99 euro

2 Reacties to "Action nageldroger"

Hmm. Klinkt niet erg handig!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
