budgetandbeauty

Tag: Would you rather…

Posted on: 17 november 2012

Na alle nagellakjes van de afgelopen week maar even een leuk Tag tussen door

Gevonden bij prettybeautyland Would you Rather…? Zou je liever…?

 

Zou je liever al je mascara’s, eyeliners, lipsticks en lipgloss verliezen, of al je paletten en oogschaduws? 
 
Ik zou liever mijn mascara, eyeliners, lipsticks en lipgloss verliezen. Ik ben gezegend met zwarte wimpers dus in nood zou ik wel zonder kunnen, eyeliner draag ik alleen bij bijzondere gelegenheden en ik ben in het bezit van twee lipsticks dus dat zou ik wel overleven denk ik.
 
 
Zou je liever al je haar eraf knippen of je haar nooit meer mogen knippen? 
 
Tjee zeg een kale kop spreekt me nou niet ontzettend aan. In mijn middelbare school periode heb ik een moment van verstandsverbijstering gehad en mijn haar wat op dat moment een lengte had tot over mijn billen af laten knippen tot stiekeltjes van vier cm. Wat heb ik me vreselijk gevoeld zeg.  Nee dan maar nooit meer knippen en ergens boven in een kasteel gaan wonen 😉
 
 
 
 
Zou je liever een koraal kleurige wang hebben of een roze?
 
Dan ga ik voor roze, koraal kleur vind ik toch iets te opvallend voor mijn smaak.
 
 
 
Als je € 1.000,- had om uit te geven, zou je dan liever make-up of kleding kopen? 
 
Kijk nou is het jammer dat het niet en en is, 750 euro voor kleding en 250 euro aan make up. Maar nee dat mag niet, ik ga voor de kleding omdat dat over het algemeen meer kost en een budget make-upje is zo gekocht.
 
 
Zou je liever lipstick als eyeliner aanbrengen, of eyeliner als lipstick? 
 
Haha tja zwarte lippen leuk…… en ik denkt dat het ook erg droog aanvoelt op je lippen die eyeliner. Ik ga dus voor lipstick als eyeliner met een leuke donkere kleur kom je een heel eind. Knal rood lijkt me dan wel weer erg raar staan 😉
 
 
Zou je liever alleen winkelen bij MAC of Sephora?
 
Nou mijn hart gaat bij geen van beide sneller kloppen, voornamelijk omdat dit dus hele dure merken zijn en ik ze niet bezit. Het meeste lees ik over MAC dus ik ga daar maar voor.
 
 
 
Zou je liever de rest van je leven een oogschaduw kleur gebruiken of een lipstick kleur? 
 
Aangezien ik maar twee kleurtjes lippenstift bezit lijkt me een kleur de rest van mijn leven geen drama. Een kleur de rest van je leven op je ogen lijkt me echt wel heel saai.
 
 
Zou je liever winterkleding in de zomer dragen, of zomerkleding in de winter? 
 
Aangezien ik een lekker spek laagje heb ga ik voor de zomerkleding in de winter. Ik ben namelijk de trotste bezitter van nul paar handschoenen omdat ik dus bijna nooit koude handen heb. Ik heb het sneller te warm dan te koud, en anders ga ik lekker rondjes rennen in mn zomerjurkje door de sneeuw om warm te blijven.
 
 
Heb je liever het gehele jaar donkere nagels of lichte nagels? 
 
Donker zonder twijfel, al die licht nude kleurtjes is helemaal niets voor mij, ik hou van donker of opvallend maar zeker niet licht.
 
 
 
 
Zou je liever voor altijd je haar in een staart dragen of in een rommelige knot?
 
Rommelige knot, ik denk dat ik er daar leuker mee uitzie. Ik heb ruim acht jaar met een staartje doorgebracht en dat nooit meer.
 
 
Zou je liever nooit meer je nagels lakken of nooit meer lipgloss gebruiken? 
 
Ik ben verslaafd aan nagellak en kan hoogstens een dag met kale nagels rond lopen en dan begint het te kriebelen dus ik laat met liefde de lipgloss staan.
 
 
Als je je wenkbrauwen af zou scheren zou je ze dan liever iedere dag bijtekenen met stift of zonder wenkbrauwen lopen? 
 
Ik denk toch dat ik ga bij tekenen, ook mijn wenkbrauwen zijn erg donker en vol, lijkt me heel raar om daar ineens niets meer te hebben.
 
 
 
 
Zou je liever leven zonder make-up of zonder nagellak?
 
Aaaaaahhhh neeeeeee deze is erg lastig………  ik ga leven zonder make-up    denk ik heel misschien.
 
 
Zou je liever alleen nog maar luxe producten kopen of alleen maar budget?
 
Easy Budget natuurlijk ik hou ervan.
 
 
 
 
 
Haha best geinig al zeg ik hetzelf, zitter er nog vragen bij waar jullie heel erg moelijk uit zouden kunnen  kiezen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Response to "Tag: Would you rather…"

Leuke tag! Je hebt hem leuk ingevuld

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
