budgetandbeauty

Action nagellak

Posted on: 20 november 2012

De Action, ik kan het niet laten om daar even te snuffelen en meestal kom ik met veel meer thuis dan de bedoeling was. Zo ook deze keer ik ging heen voor wat knutselspullen voor de kinderen en deze twee lakjes riepen me zomaar. Voor ik het wist zaten ze in mijn winkelmandje naast de knutsel spulletjes.

 

GOLD

Oke de naam is niet heel creatief maar daar gaat het niet om. Met de feestdagen voor de deur is een mooi gouden lakje nooit verkeerd.

 

Twee laagjes en niet helemaal dekkend.

 

Een laagje over een zwarte ondergrond vind ik zelf wel heel erg mooi. Denk dat dit iets voor mij is tijdens oud en nieuw.

 

 

Diamond Sky

Een mooie glitter topcoat met een groot bling bling gehalte en daar hou ik van.

Op een blanke nagel zie je er bijna niets van.

 

Maar op een zwarte ondergrond komen er een heleboel vrolijke kleurtjes naar voren die je zo in het flesje zelf niet ziet.

Ik ga deze dragen tijdens de kerstdagen op het werk denk ik, lekker vrolijk.

 

Ik ben een grote fan van de action nagellakken. De droogtijd is prima en het blijft ook zeker drie dagen zitten met een topcoat niets mis mee dacht ik zo.

De nagellak van Max is te koop bij de Action voor 0.49 euro!!

5 Reacties to "Action nagellak"

Ik vind ze allebei erg leuk! Deze hebben ze hier nog niet in de Action geloof ik!
Liefs

Wauw dit zijn echt mooie lakjes. Ik ben echt dol op lakjes van de Action, het enige wat ik echt heel jammer vind is het feit dat ze lang niet altijd alle kleuren hebben. De lakjes die je hier laat zien heb ik bijvoorbeeld vanmorgen bij mij bij de Action niet gezien!

Erg leuk die lakjes

Geef een reactie

