budgetandbeauty

Essence lakjes 112 en 120

Posted on: 23 november 2012

Vandaag twee lakjes van Essence die ik kocht tijdens de actie periode van Kruidvat. Ik dacht bij mezelf laat ik eens uit mijn comfort zone stappen en eens wat lakjes mee nemen waarvan ik altijd dacht nou nee niets voor mij.

Kijk mee of mijn mening gewijzigd is

 

112 Time for Romance

Een mooie donker paars / rode lak met een fijn glitter gehalte.

 

Twee laagjes draag ik hier. Hij is niet super transparant maar ook niet geweldig dekkend. Nog een derde laagje aanbrengen misschien maar persoonlijk vind ik dat te veel gedoe. Ook deze lak over een andere kleur spreekt me niet aan omdat het niet echt een transparante lak is. Wat zou je hier nou leuk onder kunnen doen ik weet het niet.

Lak lakt wel fijn en heeft een prima droogtijd.

Maar nee dit is het niet voor mij zelfs het goede glittergehalte wat deze lak zeker heeft kan mij niet overtuigen helaas.

 

 

120 Cookie Love

 

Een nude lakje met een klein shimmertje erin verwerkt

Ik hou helemaal niet van dit soort lichte niet opvallende kleurtjes, maar goed soms probeer je eens wat….

 

Hier draag ik twee laagjes en hij dekt niet geweldig. Op zich is het wel een mooie kleur en dat kleine shimmertje geeft het net wat extra’s maar wat vind ik het saai. Dat is natuurlijk heel erg persoonlijk ik denk dat iemand die er wel van houd zeker blij kan zijn met dit lakje.

Hij lakt fijn en de droogtijd is ook goed.

 

Helaas twee missers voor mij maar daar was ik al een beetje op voorbereid. Met de lakjes is helemaal niets mis, Essence heeft sinds de vernieuwing zeker een goede nagellak in het assortiment, alleen dit is een persoonlijke smaak laat mij maar lekker met schreeuwende knallende extreme kleuren op mijn nageltjes lopen…

 

De Essence colour&go lakken zijn te koop bij Kruidvat voor 1.69 euro

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

4 Reacties to "Essence lakjes 112 en 120"

Vooral die eerste vind ik prachtig!
Liefs

Hmm ik vind ze niet zo bijzonder inderdaad!

Wat een mooie lakjes weer

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
