budgetandbeauty

Action Onyx maskerdoekjes

Posted on: 24 november 2012

Verzorgende vochtinbrengende maskerdoekjes, die kwam ik tegen bij de action. Er zitten er acht in een pakje en het is een mooie verpakking die zo mee zou kunnen op vakantie. Neemt altijd minder ruimte in dan een tube.

Maar werkt het nou ook echt dat is de vraag.

 

De beschrijving achter op de verpakking is helder en duidelijk.

 

Ik moet zeggen dat ik wel even moest lachen om mezelf voordat ik met dit masker op lekker in bad ging ontspannen. Het is echt geen gezicht zo’n wit masker op je kop en ik denk dat je er mensen goed mee kan laten schrikken 😉

Het voelde wel heel erg prettig aan op mijn huid. Dit terwijl ik een droge gevoelige huid heb. Na twintig minuten heb ik het eraf gehaald en voelde verder geen gel zitten die je in zou moeten masseren volgens de verpakking.

Nadeel vond ik wel dat je niet het gevoel krijgt dat het masker echt overal bij komt. Zoals bij mijn neus vleugels aan de zijkant en het sloot ook niet netjes aan bij de kaaklijn. Ik snap wel dat dit  lastig is want het masker moet iedereen passen natuurlijk.

Het voelde nog de rest van de avond prettig aan, maar voor het slapen gaan heb ik mijn gezicht nog wel even lekker ingesmeerd.

Groot nadeel is de verpakking, acht doekjes twee keer per week gebruiken is vier weken helaas zijn ze dan al lang uitgedroogd. Je moet de verpakking goed dicht maken. Ik geloof dat ik liever iets meer betaal en dan een fatsoenlijke sluiting heb net zoals de make up doekjes bijvoorbeeld, want dit is echt wel zonde zo.

Maar inderdaad ik zie mezelf dit wel mee nemen naar de camping volgend jaar 😉

 

De doekjes zijn de koop bij de Action voor 1.35 euro, er zijn drie varianten maskerdoekjes

1 Response to "Action Onyx maskerdoekjes"

Ik had die ook gekocht en ze pasten niet eens op mijn gezicht, haha!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
