budgetandbeauty

Magnetische lakjes van de Action

Posted on: 27 november 2012

Ik was weer eens bij de Action waar mijn oog viel op deze magnetische lak.

Essence heeft ze ook maar daar had ik steeds ruzie mee, dus ik vond het de moeite waard om deze budget variant eens te gaan proberen.

Ze zijn in veel verschillende kleurtjes te krijgen, en ook de patroontjes zijn wisselend. Zo heb je bijvoorbeeld ook een ster partoon.

 

Ik koos voor deze rode en grijze met een streep patroon.

Het magneetje kun je stevig vasthouden aan het stokje. Ik vond dit zelf wel prettig, van Essence moet je je vinger in doen en als je net als ik gezegend bent met stevige vingers zit het niet altijd even prettig, daar heb je hier dus geen last van.

 

Op de verpakking staat duidelijk aangegeven dat je de lak voor gebruik moet schudden om de magnetische deeltjes goed verdeeld over de lak te krijgen.

 

 

 

Vooral bij de grijze is het goed gelukt. De nagellak ruim aanbrengen en dan ongeveer 20 tellen het magneetje er vlak boven houden.

De lak zelf is makkelijk aan te brengen, alleen is het flesje en dus ook het dopje klein wat best wel onhandig in de hand ligt tijdens het lakken.

Ook moet je een vrij vaste hand hebben want je moet het magneetje echt vlak boven de lak houden wil het werken, de kans is groot dat je de natte lak raakt en beschadigd.

Het resultaat vind ik wel leuk maar het vraagt enig tijd en geduld aangezien je vinger voor vinger moet doen.

 

De magnetische lak is te koop bij de Action voor 1.49 euro

 

 

1 Response to "Magnetische lakjes van de Action"

geeft nog een leuk effectje ook had ik niet verwacht haha

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
