budgetandbeauty

Nagellak Essence 116 en 126

Posted on: 28 november 2012

Weer twee leuke lakjes van Essence die ik in eerste instatie niet had gekocht maar met de aanbieding die kruidvat had een tijdje terug niet kon laten staan.

 

116 Gorgeous Bling Bling

Een aparte oud bruine oranje achtige kleur met een gouden glitter erin. Heel apart als je het mij vraagt.

 

Het valt me niet tegen moet ik zeggen. Ik vind het een mooie kleur voor de donkere dagen en een fijne tegenhanger voor alle knal kleurtjes in mijn stash. Hij dekt keurig na twee laagjes en lakt erg fijn.

 

126 Date in the moonlight

 

Een mooie donkerblauwe met blauwe glitter, ook erg bijzonder dacht ik.

 

Ja deze vind ik dus ook erg mooi, heel subtiel zie je de blauwe glitter en ook deze lak is mooi voor de donkere dagen. Met twee laagjes prima dekkend.

Ineens schoot me een oud lakje van Essence te binnen waarvan ik haast wel zeker wist dat hij heel mooi zou staan over deze donkerblauwe lak.

 

78 Blue addicted

 

Dit bling bling gehalte vind ik dus helemaal super, heb hier ook met veel plezier mee rond gelopen!

 

De Essence colour & go lakken zijn te koop bij kruidvat voor 1.69 euro

 

 

3 Reacties to "Nagellak Essence 116 en 126"

hele mooie nagellakjes, de laatste van essence heb ik zelf ook 🙂 x

de blauwe met bling is een mooie combi!

Het blauwe kleurtje vind ik net ietsje mooier dan het oranje. Zeker met Blue Addict erbij.

Geef een reactie

