budgetandbeauty

Lakjes Action

Posted on: 30 november 2012

Tussen alle rood kleurige lakken die bij onze action nog te vinden waren kwam ik helemaal achterin – zie je het voor je ik op mijn knieen voor het schap en maar graaien 🙂 -deze twee kleurtjes tegen. Die moesten natuurlijk mee en getest worden.

 

L.A. Pink

 

Twee laagjes draag ik hier. De lak is erg dun en de kwastjes zijn vrij klein als je die van Catrice en Essence gewend zijn maar het is wel te doen. Doordat de lak zo dun is droogt hij wel snel en kan je dus makkelijk meerdere laagjes aanbrengen, maar daar ben ik zelf niet zo’n fan van. Dit is wel een mooi niet te roze lak voor onder een glitter topcoat dan hoeft hij niet helemaal dekkend te zijn vind ik.

 

Apple Green

 

Deze vind ik erg mooi, ook niet helemaal dekkend met twee laagjes. Deze lak is wel weer wat dikker dan de L.A. Pink en lakt ook prettiger daardoor. Ik denk doordat ik de kleur wel leuk vind sneller in staat ben tot het aanbrengen van drie laagjes. Hij  droogt snel en dat maakt het dan ook niet tot een tijdrovende klus.

 

De action blijft me verbazen met de nagellak hoe kan het voor 0.49 cent gemaakt worden vraag je je toch af!

Hoe zit het in jullie stash met de Action lakjes

3 Reacties to "Lakjes Action"

Mooie kleurtjes, vooral de groene 🙂

De blauwe is lekker vrolijk! Deze kleurtjes had ik nog niet zien liggen bij de action

Leuk vooral apple green vind ik super.
Ga ook maar eens graaien in de bakken bij onze action 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
