budgetandbeauty

Nivea Gloss wonder balm

Posted on: 1 december 2012

budgetandbeauty 047

Dat Nivea spulletjes voor onder de douche heeft dat wist ik, toen ik deze lip balm tegen kwam bij de Action was ik dus ook erg benieuwd en nam hem mee.

 

Er waren meerdere kleurtjes ik heb gekozen voor de kleur Rose Balm.

 

budgetandbeauty 001

Een mooie wat dikkere substantie, roze met een kleine shimmer erin.

 

budgetandbeauty 005

Dit zit er onder de dop, ik zelf vind het altijd wel prettig om het hiermee aan te brengen, geen geklieder met je vingers.

 

budgetandbeauty 048

En kijk een mooie roze subtiele glans.

 

De balm ruikt heel erg zoet, ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Op de verpakking staat Argan oil, Mango butter en Cacao butter. De balm is vrij dik en daar moest ik wel aan wennen de eerste paar keer maar nu bevalt het me prima. Ik gebruik het nu een dag of 5 en merk echt dat het prettig aan voelt.

De eerste dagen kwamen er allemaal velletjes los en dat voelde erg ongemakkelijk als ik met mijn lippen over elkaar ging. Dat zal wel alle oude huid troep of zoiets zijn geweest van mijn lippen, want nu heb ik nergens geen last meer van.

Ik ben er erg blij mee voor de koude wintermaanden, het is een makkelijke tube om mee te nemen in je tas of jas.

Ja Nivea heeft me aangenaam verrast en ik denk dat ik ook nog even een back up tubbetje ga aanschaffen.

 

De Nivea Gloss Wonder Balm is te koop bij de Action voor 1.29 euro

Hebben jullie dit al gezien bij de Action?

2 Reacties to "Nivea Gloss wonder balm"

Ik zag ze laatst ook liggen. Ik heb ze niet meegenomen, maar ga nu misschien toch wel een tubetje halen 🙂

Ik wist helemaal niet dat nivea ook make-up verkocht! Dit spul klinkt goed voor de koude maanden, ik neem een tubetje mee wanneer ik bij de Action ben!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
