budgetandbeauty

Mijn leven in foto’s 1

Posted on: 3 december 2012

Een klein wekelijks kijkje in mijn leven deel 1

 

2-8850FB29-942067-480

Bijna standaard op maandag ochtend brengen Thomas en ik Joery naar school en gaan door samen boodschappen doen. Hier hadden we de buit weer binnen.

 

2-6D5042B4-731214-480

Tijdens het ontbijt pakte Joery ineens een wijkkrantje erbij, aangezien hij nu in groep 3 zit en is begonnen met leren lezen doet hij dit echt overal. Zo zit mijn vader ook altijd aan het ontbijt met de krant voor zijn neus.

 

IMG_20121122_104112

In een vrij uurtje zoveel mogelijk nagellak swatchen

 

IMAG0452

Dit eet ik erg graag tonijnsalade met rucola sla.

 

IMAG0457

Joehoe ook ik heb gelukkig wat stempelsetjes weten te bemachtigen bij de Action afgelopen week.

 

IMAG0459

Zaterdag vierde mijn vader zijn verjaardag, in de ochtend hebben de mannen nog even wat mooi kunstwerken voor opa gemaakt.

 

IMAG0464IMG_20121202_123018IMAG0466

Zondag ginnen we nog even langs het sinterklaas huid. Ze vonden het geweldig. Kleuren klimmen klauteren en natuurlijk bij sinterklaas.

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik hoop dat het mij lukt om elke week foto’s te maken en jullie zo een glimp van mijn leven te geven.

 

 

 

1 Response to "Mijn leven in foto’s 1"

Max stempelsetjes?? Need!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
