budgetandbeauty

Action nep wimpers

Posted on: 6 december 2012

budgetandbeauty 018

Max nepwimpers.

Ik ben gelukkig gezegend met donkere volle wimpers maar toch leek me dit een keertje erg leuk straks met de feesdagen. Ik ben dan wel aan het werk met de kerst maar daarna is het toch leuk om me op te doffen en dan ook helemaal met een setje nep wimpers erbij.

 

Ze zitten in een doosje met drie verschillende soorten.

budgetandbeauty 020

Gewone

 

budgetandbeauty 021

Net een beetje extra lengte hier en daar

 

budgetandbeauty 022

En echt nep nep volop aanwezige wimpers.

 

De gebruiksaanwijzing staat achter op de verpakking en het lijkt me niet heel erg lastig. In elke verpakking zit een klein tubbetje lijm. Helaas lees ik overal op het internet dat deze lijm echt slecht is.

Ik heb de eerste wimpers zo in de loop van de dag voor de leuk gewoon eens geprobeerd en het is een enorm geklungel om ze gewoon netjes zo dicht mogelijk bij je echte wimpers te krijgen. Daar moet je dus de tijd voor nemen ben ik wel achter gekomen.

De lijm zelf heb ik nog niet gebruikt daar wacht ik mee tot de feesdagen. Ik ga ervanuit dat ze de wimpers toch wel op de plek weten te houden in die paar uurtjes dat ik bij de familie aan tafel schuif….. wordt dus vervolgd.

 

De Max nep wimpers zijn te koop bij de Action voor 0.89 euro daarvoor krijg je een setje met drie verschillende wimpers

Tags: ,

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
