budgetandbeauty

Catrice Artfully Lustrous

Posted on: 10 december 2012

imagesCAESL7UH

C01 Artfully Lustrous

 

Toen de limited edition spectaculART uit kwam van catrice ben ik dit lakje voorbij gelopen. Lichte niet opvallende kleuren zijn niets voor mij. Tijdens het neuzen op het internet kwam ik toch een paar voorbeelden tegen van deze lak die mij aan het twijfelen brachten en ik besloot hem toch maar mee te nemen.

 

budgetandbeauty 004

Het is een mooie lichte nagellak met een mooie zachte glans erover. Op zich een hele mooie kleur maar waar ik al bang voor was te licht voor mij. Ik draag hier twee laagjes.

De lak heeft een prima droogtijd en lakt ook erg fijn.

Deze lak komt uit de limited edition spectaculART van Catrice en was te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.69 euro

2 Reacties to "Catrice Artfully Lustrous"

Wauw mooie lak, jammer dat hij niet erg dekkend is

Ik heb ‘m vandaag uit de budgetbak gevist voor 1 euro, mooie kleur, ik kreeg ‘m met 3x lakken mooi dekkend, ik ben superblij met dit kleurtje.

Geef een reactie

