budgetandbeauty

Mijn leven in foto’s 2

Posted on: 11 december 2012

          IMG_20121207_143637 IMG_20121209_225655

Onze lieve poesels op hun favoriete plekjes. Rakker vinden we meestal op de trap en Puk ligt het liefste de hele dag heel dicht bij je op schoot.

 

IMG_20121205_124554

Woensdag was Sinterklaas op de basisschool en dit werd er gemaakt van een eierkoek. Een erg leuk idee en volgens Joery ook erg lekker….

 

IMG_20121206_124527

Thomas hoorde dat er sneeuw ging vallen, zorgde dat hij goed voorbereid was en zette zijn eigen kleine sneeuwschep alvast klaar.

 

IMAG0477

Er moest ook nog een paar avonden gewerkt worden, hier een nummer bordje waar ik af en toe buiten bij sta te roken.

IMAG0478

Na het werk en voor het slapen gaan rende ik in het half donker naar boven om nog even bij de slapende mannetjes te kijken. Ik schrok me rot toen ik dit ineens vanuit mijn ooghoek zag staan boven aan de trap!!

 

IMG_20121207_071544

Vrijdag een lekker bakkie koffie gekregen op bed toen manlief thuis kwam uit de nachtdienst dat is een goed begin van de dag kan ik je wel vertellen.

 

IMAG0480

Even op de koffie bij mijn ouders. Joery ging meteen de strijd aan met oma.

 

IMAG0484

Zaterdag avond onverwachts met buurvrouw en kids mee geweest naar het wintertheater. Was een leuke gezellige avond.

Zo dit was weer een kleine greep uit mijn afgelopen week.

Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan?

1 Response to "Mijn leven in foto’s 2"

ahww lieve kat<3 althans zo lijkt het haha

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
