budgetandbeauty

Blauwe nagellak van de Hema

Posted on: 12 december 2012

budgetandbeauty 045

De laatste tijd lees ik veel over de vernieuwde beauty producten van de Hema. Natuurlijk kan ik het dan niet laten om even een kijkje te nemen.

Mijn oog viel op deze mooie opvallende blauwe lak in een potje van 7ml, er zit een hele kleine subtiele glitter doorheen wat hem voor mij extra aantrekkelijk maakt.

 

budgetandbeauty 014

Helaas is hij op de nagel toch wat lichter of tja anders van kleur dan ik verwacht had. De glimmer is niet zichtbaar en hij is niet voldoende dekkend na twee laagjes.

Het is wel een mooie opvallende blauwe lak die vlot droogt en prima lakt. De kwastjes zijn prettig van dikte en de dop ligt lekker in de hand ondanks dat het wel een klein potje is.

Ik ben wel benieuwd naar de andere nieuwe lakjes die de Hema allemaal te bieden heeft. Overigens zijn er ook nog grotere potjes nagellak bij de Hema te vinden.

De nagellak is uiteraard te koop bij de Hema voor 2.25 euro

Zijn jullie bekend met de nieuwe beauty lijn van de Hema?

3 Reacties to "Blauwe nagellak van de Hema"

Hmm, jammer dat ie niet dekt!

Jammer dat hij niet zo goed dekt. De Hema heeft de laatste tijd echt mooie kleurtjes!

Mooie nagellak!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
