budgetandbeauty

Almond & Macadamia scrubgel

Posted on: 13 december 2012

budgetandbeauty 054

Ik was toe aan een nieuwe tube scrub en bij de Action viel mijn oog op deze tube.

Harmony Almond & Macadamia scrub gel van Hegron.

Hij rook heerlijk zoet toen ik het dopje even stiekem omhoog tilde in de winkel en hop daar lag hij in mijn mandje.

 

budgetandbeauty 055

Je ziet de bruine noot deeltjes al zitten

budgetandbeauty 056

De gel een beetje uitgesmeerd, nu zie je ook goed de kleinere scrub deeltjes.

 

Ik vind hem geweldig, de korreltjes zijn erg fijn en daar ben ik wel een voorstander van voor mijn scrub. De zoete geur kan in niet goed omschrijven maar ik vind hem persoonlijk geweldig. De geur wordt nog heviger wanneer je je gaat scrubben. Mijn huid voelt heerlijk zacht aan en ik gebruik hem ook voor mijn gezicht waar hij prima zijn werk doet. De geur blijft nog lekker een tijdje hangen.

Op de achterkant van de tube staat nog de gebruiksaanwijzing.

Ben je toe aan een nieuwe scrub dan raad ik je deze zeker aan.

Het zit in een tube van 150 ml is erg zuinig in het gebruik en kost maar 1.15 euro te koop bij de action.

4 Reacties to "Almond & Macadamia scrubgel"

Klinkt goed en niet duur ook!

Heb hem ook hij is heel erg fijn

Wauw, je zou aan de verpakking niet zeggen dat die zo goedkoop is!

Lijkt mij een fijne scrub! 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
