budgetandbeauty

nagellak Catrice nummer 400 en 600

Posted on: 14 december 2012

imagesCAEM7ZOG  imagesCASUAVF6

400 Bleu Cara Ciao en 600 After Eight

 

Tijdens de actie van de Kruidvat een tijdje terug mocht ik van mezelf ook wat Catrice lakjes mee nemen die ik anders laat staan.

Omdat ik al zoveel blauwe lakjes heb liep ik vaak deze mooie blauwe lak voorbij en nu dus niet. Daar heb ik zeker geen spijt van gekregen..

 

budgetandbeauty 032

Ik vind hem heel erg mooi. Het is een heldere blauwe kleur zonder al te veel poespas. Mooi dekkend na twee laagjes en goed drogend.

 

Ook After eight ging mee. Het chocolaatje vind ik niets aan en ook deze groen achtige kleur deed niets voor mij, maar wie niet waagt wie niet wint toch..

budgetandbeauty 035

Ik vind hem stiekem toch wel heel erg mooi, mooi groenachtig met een kleine subtiele glitter. Dekkend in twee laagjes. Een perfecte herfst kleur al zeg ik het zelf.

Deze kleur heeft me aangenaam verrast en ik ben erg blij dat ik hem mee heb genomen.

De lakken van Catrice drogen zoals altijd prima en zo dus ook deze twee.

Blue Cara Ciao en After Eight van Catrice zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.69 euro

 

2 Reacties to "nagellak Catrice nummer 400 en 600"

Mooie lakjes 🙂 ik heb zelf de 350 (donkerblauwig) ook een zeer mooie kleur 🙂

Ik heb ze beide, heel leuke kleurtjes 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
