budgetandbeauty

Max Lips & Eyes

Posted on: 18 december 2012

budgetandbeauty 049

Een potlood wat je zou kunnen gebruiken voor je ogen en je mond, klinkt ideaal toch.

Ik kocht deze kleur LA-4 Natural een mooie natuurlijke kleur met een klein tintje roze.

budgetandbeauty 050

Hij is dus echt heel erg licht roze met een klein shimmertje erin.

Zelf zou ik hem eerder gebruiken als een mooie highlighter voor onder mijn wenkbrauw dan voor wat anders. Op mijn ooglid vind ik het wat te veel gesmeer omdat het nogal een crème achtig goedje is. De kleur vind ik zelf ook te licht voor op mijn mond hoewel deze Lips en Eyes pencils wel  Vitamine E en Aloë Vera bevat, dus het zou wel lekker voedend moeten zijn. Ik kies dan toch liever voor een lip balsem in deze periode van het jaar.

Deze max Lips & Eyes pensil is in meerder kleuren te verkrijgen dus wil je echt een budget product aanschaffen met wat meer kleur dan kan dat ook natuurlijk.

Het gaat van opvallend roze tot een shimmerige witte kleur voor elk wat wils dus.

De max Lips & Eyes pencil is te koop bij de Action voor 0.69 euro

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
