budgetandbeauty

Essence fantasia 01 elves like lilac

Posted on: 19 december 2012

budgetandbeauty 060

 

Ik was op slag verliefd op deze paarse kleur toen ik hem in de persberichten voorbij zag komen.

Toen ik eindelijk de tijd vond om tussen de bedrijven door even naar Kruidvat te gaan om te kijken of de Limited Edition er al was, was het schap al bijna leeg. Gelukkig hadden ze nog net 1 mooie hihglighter en dit mooi lakje laten staan.

Blij als een klein kind griste ik het uit het schap, het blijft me nog steeds verbazen hoe gelukkig je kunt worden van dat ene item waar je je zinnen op gezet hebt – zou het dan toch een verslaving zijn -.

budgetandbeauty 062

En wat is ze mooi…….. Mooi helder paars en een mooie shimmer,  oké ik weet het ik roep het vaker maar ook nu kan ik het weer niet laten. Ik ben verliefd en deze lak krijgt een ere plekje in mijn stash en zal vaak gedragen worden.

De droogtijd is prima en zoals je ziet is de lak dekkend in twee laagjes

Mocht je haar nog ergens tegen komen laat haar dan niet staan, ik weet zeker dat je geen spijt krijgt van je aankoop.

Deze paarse lak is onderdeel van de Limited edition Fantasia van Essence en te koop bij Kruidvat voor 1.89 euro

Hebben jullie nog wat kunnen scoren van de Fantasia collectie?

1 Response to "Essence fantasia 01 elves like lilac"

wat een lief kleurtje! Heb hem er ook uit eindelijk bij gehaald haha

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
