budgetandbeauty

essence fantasia multi colour highlighter

Posted on: 20 december 2012

budgetandbeauty 065

Een highlighter ik ben er zelf niet zo bekend mee behalve dan voor bij mijn ogen, maar toen ik dit veel te schattige doosje tegen kwam kon ik het toch niet laten. De een zegt het is een bloem de ander vind het meer een vlinder. Wat het ook is het is mooi en schattig en dat kan ik niet weerstaan.

budgetandbeauty 066

Je hebt twee mooie kleuren in een doosje zitten. Je kan ze apart gebruiken of met je kwast gewoon over beide kleurtjes gaan wat je zelf wilt natuurlijk.

budgetandbeauty 070

Een highlighter gebruik je voor een kleine subtiele glans hier en daar op je gezicht. Dat komt natuurlijk goed van pas met dit donkere weer.

Ik gebruik het trouwens alleen op mijn wangen net een beetje aan de boven kant van mijn blush. Naar wat ik gelezen heb kan het ook op meer plekken maar dat durf ik nog niet zo goed aan, een overdreven glitter hoofd is ook niet de bedoeling natuurlijk.

budgetandbeauty 067

Links de donkere kleur en rechts de lichte kleur. Zoals je ziet heel subtiel.

Ik ben er zelf nog druk mee aan het experimenteren maar hΓ© gelukkig is de highlighter ook gewoon heel erg mooi voor de heb πŸ˜‰

De essence fantasia – multi colour highlighter is als limited edition te koop bij Kruidvat voor 2.99 euro

Geef een reactie

