budgetandbeauty

Action lakjes

Posted on: 22 december 2012

En ja het was weer eens zo ver, de Action schreeuwde om mijn aandacht dus daar ging ik weer……

Tussen alle rood kleurige lakjes helemaal achterin de bak lagen nog twee voor mij onbekende opvallende kleuren.

budgetandbeauty 084De mooie blauwe 86 Broadway Blue

budgetandbeauty 085En de paarse 207 Purple Sky

Nu is het verschil in dekking heel erg wisselend bij de lakjes van de Action dus vol goede moed ging ik aan het lakken.

budgetandbeauty 081

Met twee laagjes bijna helemaal dekkend. De lak glanst mooi en naar mijn mening is het een mooie heldere blauwe kleur.

budgetandbeauty 083

Deze heb ik met flits gedaan zodat je een beetje het idee hebt van de kleine shimmer die erin zit. Ook deze lak dekt goed met twee laagjes.

De droogtijd is prima, de kwastjes blijven klein als je gewend bent aan Catrice en Essence lakken maar er is makkelijk mee te werken.

Al met al weer twee mooie lakjes die weer prachtig staan in mijn stash

De lakjes zijn te koop bij de action voor 0.49 euro

2 Reacties to "Action lakjes"

Hmm. Ik weet niet of ik het snel zou kopen, maar het zijn wel leuke kleurtjes. 🙂

Mooie kleurtjes! Ik hou van paars en blauw 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
