budgetandbeauty

Shop logje

Posted on: 24 december 2012

Heerlijk ongegeneerd aan het shoppen geweest vrijdag. Oudste naar school jongste naar de peuter speelzaal en man aan het werk, wat wil een mens nog meer. Er waren wat producten bijna op die aan vervanging toe waren en er moesten nog wat kleine cadeautjes gekocht worden.

Kijk met mee mee naar mijn shop ochtendje in het bruisende centrum van Emmen

budgetandbeauty 107

De kerst cadeautjes.

budgetandbeauty 108Voor onze geweldige gastouder die onze jongens met veel liefde opvangt als wij aan het werk zijn. Dat verdient natuurlijk zo af en toe een beetje extra aandacht…

budgetandbeauty 109voor mijn moeder, nadat ik dit zelf kocht vorige week wilde ik dit haar niet onthouden

De kaarshouder kost 1.99 euro en de geurtabletten 0.89 cent bij de xenos.

budgetandbeauty 110Het jaar is bijna om en vol plezier scheuren de kleinkinderen blaadjes af als ze op bezoek zijn. Een scheurkalender dus voor mijn vader die op verzoek van mijn moeder ook leuk is voor de kleinkinderen 😉 14.95 bij de Bruna.

budgetandbeauty 112

En daar was de Kruidvat…..

budgetandbeauty 113

Deze producten waren allemaal bijna op.

Ik zweer bij mijn bb Cream 10.16 euro niet echt budget maar hij is zo geweldig.

Catrice Skin Finish 3.99 euro

reinigingsdoekjes van Essence 1.72 euro

Glamour Doll mascara van Catrice 3.99 euro

Nagellak remover 1.31 euro

budgetandbeauty 114Ik kon de collectie NEONaturals niet weerstaan, maar alle felle kleurtjes bleken toch minder leuk te zijn behalve deze gele en er zat bij de nude lakjes ook een mooi glitter

Nagellak kost 2.69 euro en het nail art kitje 3.59 euro

budgetandbeauty 119Een leuke ketting met 25% korting. Leuk voor de kerst op het werk. We mogen ivm hygiëne geen armbanden of ringen om hebben en dit mag wel voor 4.50 euro nam ik hem mee

budgetandbeauty 118Nou eens kijken of het werk, ik slaap al nachten erg slecht ik kom maar niet in slaap en daarna wel 10x wakker.  Het is me de 3.49 euro wel waard een paar goede nachten.

budgetandbeauty 120Bij de Etos ging ik op zoek naar een waaier kwast om mijn highlighter mooi mee aan te brengen deze koste 2.49 euro

Mijn oog viel ook op een mooi diep rood lakje met gouden glitters deze nam ik ook mee voor 2.49 euro.

budgetandbeauty 164Bij de bristol kwam ik deze leuke laarzen tegen. Ik heb al zoiets maar dan zonder voering en die zijn echt te koud, deze stonden daar voor 20 euro en daar zijn moet voetjes erg blij mee.

budgetandbeauty 165Richting de kassa zag ik deze nog staan en voor maar 8 euro heb ik ze mee genomen, heerlijk voor in en om het huis..

Een geslaagde ochtend al zeg ik het zelf. Het komt maar zelden voor dat ik zoveel ineens shop maar af en toe moet het kunnen en geniet ik er ook ontzettend van. De lakjes zullen de komende dagen online verschijnen.

Hebben jullie nog extra leuke dingen geshopt zo rond de kerstdagen

2 Reacties to "Shop logje"

Toffe aankoopjes! 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
