budgetandbeauty

SPAM JE BLOG

Posted on: 28 december 2012

spam

Het is een tijdje geleden dat je je blog of webshop hier kon spammen. Ik merk dat er steeds meer lezeressen komen die ik niet ken en aangezien ik erg benieuwd ben wie mijn site allemaal bezoeken wil ik jullie blogs en webshops graag leren kennen. Dus ga je gang leef je uit en spam je blog.

Ik zou het leuk vinden om een kleine omschrijving te lezen wie je bent en waarover je blogt.

3 Reacties to "SPAM JE BLOG"

Hii! Het blijft leuk om je blog te spammen 🙂 Mijn blog is http://vount.blogspot.com. Deze lifestyleblog heb ik samen met mijn nichtje en gaat over lifestyle (of course, haha), fashion en beauty. x

Hi, Mieke… leuk dat je dit doet.
Ik ben degen die achter de blog: http://thesideofmystory.wordpress.com/ zit. Ik blog over vanalles en nog wat.

Hope you enjoy ❤

Super leuk.
Mijn blog is http://www.beautyandglossy.blogspot.nl
Ben nog maar net begonnen

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
