budgetandbeauty

Catrice NEONaturals C01 en C03

Posted on: 29 december 2012

Ik schreef een tijdje terug al over de Limited Edition van Catrice NEONaturals, mijn voorkeur ging toen vooral uit naar de felle opvallende kleurtjes. Eenmaal voor het schap vond ik het toch veel van hetzelfde en volgens mij nog vele met mij want ik liep in de kruidvat vijf dagen na uitkomst van de LE en bijna alles was er nog. Dat gebeurt niet vaak kan ik je vertellen. Ach sommige limited editions slaan aan en andere niet.

budgetandbeauty 115

C03 Makes me Smile

Hoewel ik niet had verwacht een kleurtje uit de Nude collectie te kopen schitterde mij deze toch wel tegemoet.

budgetandbeauty 126

budgetandbeauty 125

Vooral met flits zie je heel erg mooi hoe hij schittert. Ik vind dit een heel mooi lakje voor als je eens iets bijzonders hebt en je niet met een knal kleur aan kunt komen op je nagels, en net zoals ik niet houd van al te gewoontjes.

Hij dekt mooi in twee laagjes en is vlot droog.

Ik ben erg blij dat ik hem mee heb genomen.

budgetandbeauty 116

C01 Little Miss Shunshine

Zon in een potje, wat wil je nog meer in de winter…..

budgetandbeauty 127

budgetandbeauty 130

Met flits zie je de mooie heldere opvallende gele kleur, maar ik vind hem niet mooi dekken in twee laagjes.

Hij lakt wel prettig en is snel droog.

budgetandbeauty 114

Verder kocht ik ook nog de bijbehorende nail art kit, die ga ik snel eens uitproberen en kijken of ik ook van de leuke halve maantjes kan maken op mijn nagels.

Deze kleurtjes van Catrice zijn te koop bij Trekpleister en Kruidvat ze horen bij de limited edition NEONaturals en kosten 2.69 euro.

Hebben jullie nog wat van deze LE gekocht of viel het ook bij jullie niet zo in de smaak?

1 Response to "Catrice NEONaturals C01 en C03"

Ik vind de lakjes van Catrice ook echt heerlijk, leuk duo trouwens! Ik schrijf ook regelmatig een artikel over budget-producten , net als jij ( waaronder Catrice & Essence)!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ā€ huismerken ā€œ

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
