budgetandbeauty

Etos kerst lakje 004

Posted on: 31 december 2012

 

Ik kom eigenlijk niet zo vaak in de Etos, waarom weet ik eigenlijk niet ik schijn op de een of andere manier toch meer getrokken te worden naar Kruidvat. Maar ook etos heeft deze maand een hele leuke Limited Edition speciaal voor de feestdagen. Hoewel ik niet van rode nagellak hou blijf ik toch hopen op een dag dat er een rood kleurig lakje is wat ik wel mooi vind.

Kijk mee naar poging nr. zoveel in mijn zoektocht naar een mooie rood kleurige lak.

budgetandbeauty 121

Helaas geen leuke naam voor dit mooie lakje 004

budgetandbeauty 134

Zonder flits

budgetandbeauty 132

Met flits en nu zie je een beetje de mooie goudkleurige glittertjes die erin verwerkt zitten.

Ik heb twee laagjes aangebracht en hij dekt mooi

Ik kan je wel vertellen dat dit lakje me aangenaam verrast heeft en dat ik kan zeggen dat ik eindelijk een mooi rood lakje heb gevonden wat ik wel mooi vind.

Het is niet zo’n overweldigende rode kleur en de gouden glitters maken hem ook bijzonder.

Ja ik denk dat ik vanaf nu vaker de nagel lakjes van Etos toch even wat beter bekijk in de hoop dat ik nog vaker aangenaam verrast zal worden. Ik ben erg blij met mijn rode vondst.

De nagellak is te koop bij Etos voor 2.49 euro het betreft een Limited Edition dus op = op

Verder lakt hij erg prettig en droogt hij ook lekker snel

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
