budgetandbeauty

Happy New Year

Posted on: 1 januari 2013

2013

Happy New Year!!!!

Jeetje 2013 alweer wat vliegt de tijd voorbij.

In 2012 waren er twee grote momenten voor mij.

Ik werd zelf 30 ( en ja daar heb ik het zo nu en dan nog steeds moeilijk mee )

En mijn beste vriendin is dit jaar getrouwd, een bijzondere dag waar we erg van genoten hebben…

Of ik nog voornemens heb voor 2013

Ik wil in elk geval de strijd weer verder aan gaan met de kilo’s

Verder wil ik lekker blijven bloggen.

imageslink

Vanaf donderdag zal ik na 7 jaar op een verpleeggroep gewerkt te hebben aan de slag gaan op een begeleidings- groep.

Wel in hetzelfde gebouw en met dezelfde collega’s alleen zijn de bewoners anders, en ik heb er erg veel zin in deze nieuwe uitdaging.

Verder wordt in April onze jongste zoon alweer 4 en sluiten we het peuter tijdperk af, ook weer zo’n mijlpaaltje.

We zien wel wat 2013 voor ons in petto heeft, ik probeer er in elk geval weer het beste van te maken.

Hoe staat het met jullie voornemens?

Geef een reactie

