budgetandbeauty

Essence LE snowjam swatches

Posted on: 2 januari 2013

Essence-Snow-Jam

Vanaf januari zou Essence met een nieuwe limited Edition komen namelijk Snow Jam, een mooie collectie met “ijzige” kleuren.

Tot mijn verbazing had “mijn” kruidvat ze vrijdag al staan. Wat een ontzettend leuke kleurtjes en natuurlijk nam ik de lakjes mee evenals de handcreme want daar hebben mijn handen erg veel behoefte aan.

Kijk mee naar de swatches van 01 Goofy Bleu en 02 Lilac is my style

ess_SnowJam_Nailpol01_01 Goofy Bleu

Een mooie ijsblauwe kleur met een heel klein shimmertje erin.

FotoFlexer_Photo5

Dit vind ik een super mooi blauwe kleur, het shimmerjte valt niet heel erg op maar de lak zelf wel. Grote nadeel is dat hij heel erg dun is. Ik knoeide dus ook ontzettend, na drie keer opnieuw lakken heb ik het opgegeven en maar foto’s gemaakt. Zoals je kunt zien vloeit hij dus erg makkelijk in de randen van mijn nagels helaas. Verder dekt hij wel prima na twee laagjes en droogt snel op.

ess_SnowJam_Nailpol0202 Lilac is my style

Gewoon een mooie paarse kleur

FotoFlexer_Photo4

Deze lakte veel beter en dekt ook prima na twee laagjes. Gewoon een mooie paarse kleur zonder poespas.

Deze twee lakjes van Essence horen bij de limited edition Snowjam en is te koop bij Kruidvat voor 1.69 euro

Morgen een kijkje naar 03 Life is a Freeride en 04 Top of the ice-stream

Hebben jullie ze al gespot bij kruidvat?

1 Response to "Essence LE snowjam swatches"

Ik vind het paarse lakje heel mooi 🙂

Geef een reactie

