budgetandbeauty

Essence LE snowjam swatches

Posted on: 3 januari 2013

Essence-Snow-Jam

Gisteren konden jullie de swatches van 01 Goofy bleu en 02 Lilac is my style al zien, van de nieuwe limited edition van Essence Snowjam.

Vandaag heb ik de andere twee lakjes voor jullie.

ess_SnowJam_Nailpol0303 Life is a freeride

FotoFlexer_Photo6

Dit is echt mijn favoriet uit deze collectie, een mooie groen blauwige lak perfect voor een ijzige dag.

Hij lakt prima en dekt goed met twee laagjes ook is er niets mis met de droogtijd.

ess_SnowJam_Nailpol04_04 Top of the ice-stream

FotoFlexer_Photo3

Een sneeuw kleurtje kon natuurlijk niet ontbreken, maar ik vind het persoonlijk helemaal niet. Er is niets mis met de lakt alleen dekt hij helemaal niet. Op de foto heb ik drie laagjes op gedaan. Van het blauwe shimmertje wat erin zit zie je weinig terug op de nagels.

Voor een mooie opvallende nagellak is dit een leuke om erbij te hebben, je kan op deze manier je nagels een mooie glans geven maar meer ook niet.

Mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe en groenige lakjes. Al met al vind ik de vier kleurtjes weer leuk bedacht en passen prima bij sneeuwachtige omstandigheden.

Morgen is de handcrème aan de beurt.

Deze twee lakjes van Essence horen bij de limited edition Snowjam en is te koop bij Kruidvat voor 1.69 euro

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
