budgetandbeauty

Max oogschaduw trio

Posted on: 7 januari 2013

Ineens viel mijn oog op een leuk oogschaduw trio nr 325 Jasmine bij de Action.

Er lagen nog meer kleurtjes maar omdat mijn voorkeur toch bij blauw ligt voor mijn ogen en ik eerst wilde weten of dit wel wat is nam ik alleen deze mee.

budgetandbeauty 167

Bij de naam denk ik meer aan paarse kleurtjes maar nee Jasmine heeft toch echt twee mooie blauwe kleuren en een witte die je prima als highlighter kan gebruiken onder je wenkbrauw bot en in de ooghoeken.

budgetandbeauty 199

De oogschaduw geeft voldoende kleur af, het is alleen wel erg korrelig kijk maar naar de witte kleur dus de kwast aftikken is erg belangrijk. Dit is trouwens zonder dat ik er een basis onder heb gedaan. Gebruik als het even kan een oogschaduw basis dan komen de kleuren nog mooier uit en blijven ze langer zitten.

FotoFlexer_Photo2

En een simpele look, in de ooghoek heb ik de witte gebruikt, op het bewegend ooglid de licht blauwe en in de crease (je crease is het gedeelte boven het ooglid tot aan je wenkbrauwbot, hier wordt de meest donkere kleur oogschaduw aangebracht)   de donkerblauwe. Je ziet dat na het blenden de beide blauwe kleuren mooi in elkaar lopen.

Al met al ben ik erg tevreden over deze 3 kleuren, ik denk dat ik zeker nog wat meer setjes ophaal altijd handig om bij je te hebben in je make-up tasje of tijdens een paar dagen weg. De doosjes nemen niet veel ruimte in en toch kun je een mooie look maken.

De Max 3 colors eyeshadow Palette is te koop bij de Action voor 0.75 euro

2 Reacties to "Max oogschaduw trio"

Super ga woensdag toch maar een keee naar de action. Hele lijst spullen die ik daar nog moet kopen.

wat een leuk palette! komt nog aardig wat pigmentatie vanaf:-)

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
