budgetandbeauty

Winactie ism papapa.nl

Posted on: 8 januari 2013

Hiep Hiep Hoera Papapa.nl bestaat 5 jaar en om dat te vieren zijn er de hele maand januari veel acties op deze leuke site.

www.papapa.nl is een low-budget webshop met voornamelijk artikelen m.b.t. uiterlijke verzorging, nagellak, make-up, nailart, nagelgroothandel, maar ook kleding en sieraden.

Ik heb zelf ook al eens een leuke pakketje besteld voor het maken van nailart kijk hier

thumb13523006

mooie nail art penselen

thumb27497501

partijtje oogschaduw

thumb12161676

sterren voor op de nagels

Enkele voorbeelden van wat je op de website kunt vinden.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje en bedenk goed wat je zou willen kopen want……

Ik mag namelijk iemand blij maken met een waardebon van 10 euro die je dus kan besteden bij papapa.nl

Wat moet je doen om kans te maken op deze leuke prijs.

Volg mij en papapa.nl via facebook.

Volg mij en papapa.nl via twitter en tweet iets leuks over deze actie waar @budgetandbeauty en @papapanl in voor komen.

Laat een comment achter dat je mee doet,

niet verplicht maar ik zou het wel leuke vinden als je in je comment zegt wat je zeker gaat kopen als je de waardebon wint.

Nou ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik over deze leuke winactie!

Je hebt tot zaterdag 12 januari 19 uur de tijd om mee te doen daarna zal ik een winnaar bekend maken.

4 Reacties to "Winactie ism papapa.nl"

Heeeeii!!! Ik vind het echt een superleuke actie! Ik heb al gekeken wat ik ga kopen!! Ik heb helemaal bedacht enzo maar ik ga vooral dingen voor mijn nagels kopen.. Als ik win natuurlijk! Ik hoop het heel erg! Het is echt een leuke actie !
Nu hopen maar!! Ik heb trouwens alle dingen gedaan om mee te kunnen doen.
Liefs Rafael

Ik doe mee!! Volg jullie op alles wat je zei.
Ik ga zeker iets kopen voor de nagels en dan zobijzo een nailartpenselenset:)

[…] Tot vanavond 19 uur kun je nog mee doen met de leuke winactie kijk hier […]

Op de valreep doe ik toch mee!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
