budgetandbeauty

miss sporty sparkle lakje

Posted on: 9 januari 2013

39000580889_1_Miss_Sporty_Transformers_889

Ik kwam voor wat anders in de DA drogist, maar ik kon het niet laten om even langs het beauty vak te lopen. Daar glitterde mij dit leuke lakje tegemoet Sparkle touch nr 889 van Miss Sporty.

Het is roze en het glittert voor mij kan een combinatie niet mooier. De meeste lakjes die ik heb van Miss Sporty vallen me niet tegen dus ik ging er van uit dat dit ook hierbij niet het geval zou zijn en nam hem mee.

FotoFlexer_Photo7

Op de kale nagel draag ik twee laagjes en bij de andere heb ik een roze lak gebruikt als ondergrond. Ga je voor subtiel dan komen er genoeg mooie glitters op je nagel als je er niets onder gebruikt. Voor meer opvallend kan er dus ook prima een ander kleurtje onder zoals deze roze, al denk ik dat zwart als ondergrond ook zeker niet zou misstaan.

De lakken van Miss Sporty drogen altijd lekker snel en lakken erg prettig. Deze lak moet je wel even een beetje door elkaar laten vloeien voor gebruik want je ziet duidelijk dat de glitters naar beneden zakken op het het moment dat je het even hebt laten staan.

Al met al weer een leuk glitterlakje.

De lakjes van Miss Sporty zijn o.a. te koop bij de DA drogist voor 1.99 euro

2 Reacties to "miss sporty sparkle lakje"

Wat een leuk lakje! Zag er op het eerste gezicht uit als een holo, maar dat is ie toch niet 😉

Oh wat een mooi lakje, glitters en roze = wauw :-)!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
