budgetandbeauty

Kortingen Catrice en Essence

Posted on: 11 januari 2013

Het gonst nu al een tijdje in de beauty wereld, de welbekende 50% korting op producten van Catrice en Essence die uit de schappen gaan verdwijnen en niet meer terug komen. De ene winkel heeft al wel een aangepast display de andere nog niet.

Meestal is Trekpleister ook eerder dan Kruidvat. Afgelopen week kocht ik ook vol enthousiasme een paar ontbrekende lakjes bij de trekpleister en hoewel het display er wel voor hing kreeg ik geen korting. Hoe hard ik ook mijn best deed om de winkelmevrouw te overtuigen dat alle ja je leest het goed alle lakjes van Catrice eruit gaan en dus 50% korting behoren te hebben zoals ook vermeld op het display ik kreeg geen korting. Nou die heb ik dus lekker laten staan.

Vanmorgen hadden ze dezelfde display bij mijn oude vertrouwde Kruidvat staan en daar kreeg ik dus keurig 50% korting op de nagellak.

Omdat Essence ook het een en ander eruit haalt waren hier ook lakjes met 50% korting te krijgen en daar heb ik er ook wat van mee genomen.

FotoFlexer_Photo9

Voor deze 7 lakjes heb ik iets meer dan 7 euro betaald anders dus het dubbele.

FotoFlexer_Photo10

Ik ben ook nog even door de uitverkoop bakjes gaan neuzen en daar vond ik deze koopjes voor 1 euro en 50 cent per stuk

Mijn kleur poeder gaat helaas ook verdwijnen en hoewel ik al een back-up eind december had gekocht kon ik het niet laten om voor de helft er nog maar eentje mee te nemen.

Zoals je ziet is het nu dus leuk shoppen, mocht je nog op zoek zijn naar iets wees er snel bij, de ervaring leert dat het bij dit soort uitverkoop altijd heel erg snel gaat, en de schappen een tijdje leeg zullen blijven. Want op = echt op in dit geval.

2 Reacties to "Kortingen Catrice en Essence"

Hier in de belgische kruidvat in mijn buurt is er geen korting op de lakjes, enkel op een paar andere spullen 😦

Leuke lakjes heb je geshopt!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
