budgetandbeauty

swatches geshopte Catrice lakjes

Posted on: 15 januari 2013

Mocht er nog wat te halen vallen bij de Kruidvat, en dacht je bij mijn gekochte lakjes misschien hé wat leuk dan nu de swatches om te kijken of ze op de nagels net zo leuk zijn als in het flesje ( ik vind persoonlijk van wel )

70605

740 King of Greens

FotoFlexer_Photo12

72423

880 No Snow Petrol

FotoFlexer_Photo11

b2bf0b8ca4

240 Sold Out For Ever

FotoFlexer_Photo13

Omdat ik de meeste roze kleurtjes uit de collectie al had, en de opvallende blauwe en paarse kleuren ook al in mijn bezit had bleven er nu alleen nog maar wat groen achtige exemplaren over die ik met korting niet kon weerstaan. Hoewel groen echt niet mijn ding is vind ik ze toch wel heel erg leuk.

Alle drie prima dekkend in twee laagjes, ze lakken erg prettig en de droogtijd is helemaal niets mis mee.

Ik zou zeggen als je nog kunt krijgen neem ze mee

De lakken van Catrice gaan uit het assortiment en zijn te koop bij de Kruidvat en Trekpleister nu voor 1.35 euro

2 Reacties to "swatches geshopte Catrice lakjes"

Mooie lakjes! Hier geen korting helaas, maar ik ga sold out forever nog halen denk ik, was nooit gek op die mintkleuren maar voor nail art komt het altijd wel van pas 🙂

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
