budgetandbeauty

swatches geshopte Essence lakjes

Posted on: 16 januari 2013

Ook Essence gaat het een en ander in de collectie vervangen en daarom zullen er wat dingen gaan verdwijnen. Ik kocht drie leuke lakjes kijk mee naar de swatches…

ess_ColourAndGo136

136 Love’s recipe

FotoFlexer_Photo15

Ik blijf het proberen met de lichte lakjes maar helaas. Drie laagjes en niet dekkend. De glitter die je in het flesje wel ziet is niet zichtbaar op de nagels.

essence_badboys

127 I love bad boys

FotoFlexer_Photo17

Als je de foto vergroot kun je een heel klein beetje zien dat er een blauwe gloed overheen zit, erg mooi hoe de kleur van je nagels subtiel veranderd in een bepaald licht. Ik draag twee laagjes.

ess_ColourAndGo135

135 I’m Bluetiful

FotoFlexer_Photo16

Duidelijke glitters erg mooi. Prima dekkend in twee laagjes.

De lakjes drogen alle drie lekker vlot en lakken prima, alleen de dekking van de eerste is niet helemaal voldoende voor mij.

Ik ben erg tevreden over de laatste twee lakjes die ik waarschijnlijk niet had ontdekt zonder de korting.

Deze lakjes gaan uit het assortiment bij Kruidvat en zijn nu te koop voor 0.85 euro

2 Reacties to "swatches geshopte Essence lakjes"

Spotprijsje voor zo’n mooie lakjes 🙂

Mooie lakjes!
Ik wou je ook even laten weten dat ik jou genomineerd heb voor de Liebster Award!

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
