budgetandbeauty

Sans Online bloggers uitdaging!!!

Posted on: 10 februari 2013

Sans-online 

Een leuke webwinkel met merk kleding waar ik graag wekelijks even door heen snuffel.

Mij spreken vooral de betaalbare gekke leggings aan, en de leuke accessoires.

Nu heeft Sans online voor bloggers een battle bedacht waar ik natuurlijk graag aan mee doe want je kan namelijk 500 euro!!!! Ja je leest het goed 500 euro aan shop tegoed winnen…..

Sorry was even aan het dromen, denk je eens in wat je daar allemaal voor kan kopen…

92601f12-a3bc-4504-b075-36678df5ad1awallpaper

Nou dit dus ( ja ik ben in love met deze kleding vandaar dit hartje )

Te gekke leggings

Mooie tunieken

Leuke accessoires

06cd8a81-b355-49a7-99c3-7dfcb1ffe530wallpaper

Ik droom en snuffel nog even lekker verder op Sans-online

En dan kan jij bedenken of je ook deze battle wilt aan gaan, voor de voorwaarden kijk even hier

Succes

let the battle begin!!

 

1 Response to "Sans Online bloggers uitdaging!!!"

Nice, ik doe ook mee!

Geef een reactie

