budgetandbeauty

Grote winactie!!!!

Posted on: 14 februari 2013

Hiep hiep hoera budgetandbeauty bestaat een half jaar!!!

En dat moet natuurlijk gevierd worden….

Ik heb 2 leuke pakketjes gemaakt er zullen dus 2 gelukkige winnaars zijn

budgetandbeauty 035

pakketje 1

budgetandbeauty 034

pakketje 2

Wat moet je doen om kans te maken op een van deze leuke pakketjes.

  • Like de facebook pagina van budgetandbeauty en deel het bericht van de winactie.
  • Volg mij op twitter en tweet ” ook een leuk make-up pakketje winnen van @budgetandbeauty doe dan snel mee en kijk op http://www.budgetandbeauty.wordpress.com ” .
  • Volg mij via bloglovin en like deze post, vermeld in de comments hoeveelste like zodat ik er een beetje controle op heb. ( kan even duren voordat dit mogelijk is )
  • Laat in een comment achter wat je gedaan hebt en eventueel voorkeur voor welk pakketje wilt hebben.

De winactie gaat een weekje duren en sluit op donderdag 21 februari

De uitslag zal hier 22 februari te lezen zijn.

8 Reacties to "Grote winactie!!!!"

Leuke actie! Ik doe zeker mee. Ik heb alle stapjes doorlopen. πŸ˜‰ Welk pakketje ik win, maakt niet zoveel uit, maar als ik Γ©cht eentje moet kiezen, dan liefst pakje 1. πŸ™‚

Bedankt voor deze toffe winactie en proficiat met je halfjarig bestaan! πŸ˜‰

Leuk! Superknap dat je et bloggen zo actief en goed bijhoudt! Ik heb alles gedaan en welk pakketje het wordt maakt mij niet uit, als je maar doorgaat met ons op de hoogte houden! πŸ˜‰

Gefeliciteerd!

Aller eerst gefeliciteerd en een super leuke actie.
Ik heb alle punten gedaan. En als je dan toch mag kiezen heb ik het liefst pakket 2

Gefeliciteerd met je halfjarige blog bestaan! Ik doe graag mee πŸ™‚ Ik volg op bloglovin en ben de 5e liker. Tevens volg ik je op Twitter en heb ik hier getweet:https://mobile.twitter.com/Younaxx/status/302533802507522048
Natuurlijk heb ik ook alles op bloglovin gedaan πŸ™‚

β™₯

Ik heb aan alle eisen voldaan en doe graag mee. De hoeveelste liker ik ben bij Bloglovin’ weet ik helaas niet; niet opgelet (bij de eerste 5 in elk geval). Ik ga voor pakket 2.

Hoi gefeliciteerd zeg!!

ik doe graag mee met de winactie ^_^
* facebook pagina van budgetandbeauty & het bericht gedeeld: http://www.facebook.com/rose.mchallen
.
* Volg je op twitter en getweet: https://twitter.com/Rosemchallen/status/304238965937020928

* Volg je via bloglovin en heb deze post geliked ben nr. 6,

oh ja mijn voorkeur zou uitgaan naar pakketje 1 πŸ™‚

[…] je ook een van de beide pakketjes winnen lees dan hier wat je moet […]

Geef een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken β€œ

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

@budgetandbeauty

wordpress stats
