budgetandbeauty

Golden Rose Jolly Jewels

Posted on: 18 februari 2013

budgetandbeauty 036

Golden Rose ik had er nog nooit van gehoord…..

De afgelopen tijd kom ik het echter vaker tegen want ze hebben 17 ontzettend leuke glitter lakjes uitgebracht.

Eind februari was ik bij mij kapster voor het kortwieken ( lees scheren ) van mijn linkerkant van het haar en daar viel mijn oog op twee verloren lakjes helemaal zielig en alleen onder in de mooie vitrine kast.

Mijn zusje die al in de kappersstoel zat begon te gniffelen ” ja hoor Meike ziet weer nagellak “

Goed haartjes weer in de plooi, kopje koffie op, gezellig bijgekletst maar zusje was nog steeds niet klaar. En daar liep ik weer langs die mooie zielige lakjes……

” als je ze nu heel snel in je tas doet zie ik niets zei Anniek de kapster tegen mij en hoeps daar gingen ze….. “

Helaas is er al 1 gesneuveld door rondspelende katten en niet goed opgeborgen potjes nagellak maar de nr. 110 heeft het overleefd.

Heel bijzonder vind ik hem een witte basis met blauwe glitters en nog grotere roze glitters.

budgetandbeauty 025

Het witte dekt niet echt super, ik draag hier twee laagjes. Maar moet zeggen dat ik me er niet aan stoor. De glitters nemen de overhand en niemand die nog ziet dat alles niet dekkend is.

De lak droogt snel op en heeft een matte finish.

Wil je ze alle 17 eens zien neem dan eens een kijkje hier bij misslipgloss

Als ik het lakje had moeten kopen ( thanks Anniek ) dan had ik daar rond de 3.95 euro voor moeten betalen.

De golden rose jolly jewels zijn in verschillende webwinkels te verkrijgen.

1 Response to "Golden Rose Jolly Jewels"

Wat een onwijs gaaf lakje! *zet op wishlist*

Geef een reactie

