budgetandbeauty

Catrice brushed metal nagellak

Posted on: 22 augustus 2012

Nieuw in het Catrice assortiment zijn de Brushed Metal effect lakjes, te herkennen aan de dop.

900 Steel my heart

Dit is een mooie donkere lak, Wat je echter niet goed ziet in het potje is dat er kleine glitters in zitten die goed tot zijn recht komen in de zon. Ik vind het effect echt heel erg mooi, maar nu ben ik ook een grote fan van een matte lak en doe als het even kan overal een matte topcoat over. Voor wie van veel glans houd draagt gewoon over deze lak een normale topcoat en de lichte matte finish is verdwenen.

905 Steel my soul

Deze lak is een stuk lichter van kleur  met kleine goudkleurige glitters, ook deze heeft licht matte finish en vind ik persoonlijk voor de zomer iets beter passen. Ook deze lak kan je prima laten glansen met een gewone topcoat erover.

Ik vind deze lakjes erg leuk maar ik twijfel een beetje over een topcoat. Juist deze lichte matte finish maakt het wat mij betreft erg speciaal. Dit komt echter niet tot zijn recht bij wat voor topcoat je er dan ook maar over doet. De lak blijft zeker 3 dagen zitten. Dus ik kies er gewoon voor om er verder niets over heen te dragen.

Op beide foto’s draag ik 2 lagen nagellak.

De catrice nagellak is te koop bij Trekpleister er Kruidvat je krijgt 10ml voor 2.69 euro

Plaats een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

wordpress stats