budgetandbeauty

Essence Cooling Eye Roll-On

Posted on: 3 oktober 2012

Voor de donkere moeilijk op te staan ochtenden leek me deze verkoelende oog roller wel prettig. Een boost van frisheid garandeert essence deze hydrogel is verrijkt met komkommerextracten om zwellingen en tekenen van vermoeidheid tegen te gaan. Nou dat leek me inderdaad erg prettig. Hoppa vermoeid uit bed komen en dan na een keer rollen er meteen fris en fruitig uitzien.

Ik vind de my skin verpakkingen er leuk fris en vrolijk uit zien zo ook deze tube.

En zie hier het bolletje waarmee je onder je ogen voorzichtig draait. Er komt voldoende vloeistof uit tijdens het draaien je hoeft dus nauwelijks te drukken anders heb je al snel te veel.

Een heldere vloeibare substantie, die eigenlijk naar niets ruikt.

Vol enthousiasme begonnen met dit product. Maar ondanks dat er geen alcohol in zit doet het bij mij vreselijk zeer. Het brand enorm rond mijn ogen, en hoewel het bij het net aanbrengen inderdaad heel verkoelend aan voelt en dus als een fijne oppepper, komt er daarna een branderig gevoel wat het echt niet geschikt maakt voor mij om te dragen. Ook heb ik het over mijn make-up gedragen maar dat blijf je voor mijn gevoel wel een beetje zien onder je ogen.

Helaas, het leek me echt een fijn product ik had er ook veel positieve dingen over gelezen op het internet. Maar dus niet geschikt voor mijn huid desondanks denk ik dat het voor de minder gevoelige huidjes wel een fijn product is aangezien het wel even lekker fris aanvoelde onder mijn ogen.

De my skin cooling Eye Roll-on is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor 2.49 euro

Plaats een reactie

Follow on Bloglovin

Waarom een blog, een beauty blog zoals er al zovelen zijn.

Ik ben Meike en ik ben gek op budget merken zoals Catrice, Essence en andere ” huismerken “

Vandaar deze blog waar ik vooral mijn mening zal geven over budget make up, accessoires en nagellak

wordpress stats